Pioneer DEH-P65BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer DEH-P65BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JSL 27-04-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Heb in het verleden al eens geschreven over mijn enthousiasme voor deze autoradio.

Sinds vorige week ben ik in het bezit van een Nokia6500c.
Uiteraard deze weer gekoppeld aan de handsfree functie van de radio. Werkt op de zelfde mannier als de N6021. Wederom zeer goed geluid bij bellen en gebeld worden.

Inmiddels heb ik ook een Philips MP4 player (SA5285BT) gekoppeld aan de BT audio functie. Ook dit werkt erg gemakkelijk. Nadeel is wel dat je wel een vorig of volgend nummer kunt kiezen middels bediening op de autoradio. Maar bladeren door de verschillende albums heb ik nog niet gevonden.
Dit alles blijkt overigens ook te kunnen met de mediaplayer van de Nokia6500c telefoon.

Kortom nog altijd zeer tevreden over deze autoradio.

Struikrover416 30-10-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Ruim een jaar geleden wilde ik deze autoradio al aanschaffen alleen vond ik hem toen nog te duur. Daarom tijdelijk een Pioneer DEH-P4900IB gekocht. Onlangs vond ik de P65BT bij een bedrijf in Duiven. Ik heb de radio nu een week in de auto en ben er zeer tevreden over. Het koppelen met de GSM gaat eenvoudig en er word altijd automatisch verbinding gemaakt. Gesprekken zijn goed te voeren (ook op de snelweg) en de muziekkwaliteit is top. Alles is instelbaar: geluidskwaliteit, kleur van het display en knoppen, telefoon etc. Kortom zoek je een goede autoradio met bluetooth carkit functie dan is deze serie van Pioneer ideaal!.

sepp 22-10-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Zoals gezegd, hier even een iets uitgebreidere review omdat ik de pioneer nu een paar weken heb kunnen uitproberen. Het geluid is uitstekend. Ook de ontvangst is stukken beter dan mijn vorige (Kenwood). Na een tijdje stoeien ben ik er achter gekomen dat mijn Nokia E65 alleen goed koppelt als ik bij de pincode (die standaard op 0000 staat) 16 (ja, zestien!) cijfers invul. In de gebruiksaanwijzing staat ook beschreven dat je een pincode van 4 tot 16 cijfers kunt invullen. Misschien dat dat ook bij andere telefoons kan helpen. Bluetooth audio heb ik nog steeds niet aan de praat gekregen, misschien ligt dat aan mijn type telefoon. Ik heb tomtom op de E65 staan, (gebruik een losse bluetooth gps ontvanger) en hoor daardoor geen geluid van tomtom over de boxen. Misschien maar goed ook, anders wordt je radio uitzending steeds onderbroken door 'links afslaan' .. De achtergrondverlichting kun je veranderen, maar ikzelf laat 'm gewoon op één kleur staan.

bea65 05-09-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Wij hebben deze autoradio sinds een half jaar of zo,ik ben er niet tevreden over,het geluid etc. wel,maar het bellen via bleutooth vind ik waardeloos.
Voorheen hadden we de voorloper,we waren in dat apparaat met 3 personen aan gemeld en rijden regelmatig om de beurt,deze meldde zich altijd perfect vanzelf aan,deze radio is naar mijn zoon gegaan,waarna wij deze hebben gekocht en die werkt wat de bleutooth verbinding betreft niet fijn,we moeten ons iedere keer via de telefoon weer aanmelden,dikwijls werkt dit niet eens goed en het is gewoon een atap terug op een ouder model.

Eric49 10-08-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Dit toestel is een reuzenstap vooruit in functionaliteit en een geweldige verbetering in geluidskwaliteit. Inderdaad even wennen aan de Pioneer menu structuur! Ik heb mbt pairen met Nokia N&0 het volgende gemerkt! Om het steeds weer bevestigen van de BT verbinding te voorkomen: Doe wat op pag 101 van het boekje staat en open daarna op de Nokia N70 BT. Ga naar gekoppelde apparaten, kies voor de Pioneer Opties en wijzig in Autoriseer! De verbinding komt nu direct tot stand als ik het autocontact aanzet! Wanneer ik uitbel hoor ik onmiddellijk geluid over de speakers. Om de een of andere mysterieuze reden hoor ik géén speaker geluid als ik gebeld wordt. Als ik 1x uitgebeld heb, functioneetrt alles wel goed! Voorts! Ik gebruik de Pioneer in een open auto en wilde graag geluidsweergave voor de telefoon via de speakers in mijn stoel(hoofdsteunen). Dat kan! Standaard staat de Pioneer voor phone op links voor speaker. Maar geluid voor de telefoon is apart te regelen (fade en balance functie!) zonder dat de geluidsinstellingen van CD speler of Tuner veranderd worden. Kortom een geweldig apparaat voor een erg aantrekkelijke prijs! Het ontgaat mij alleen waarom dit tst nog geen USB heeft.

Peter155 05-08-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Hallo, ik heb de DEH-65BT nu een paar dagen geleden gekocht, voor de auto van vriendin. Was een spontane aktie, heb nu pas alle reviews gelezen...is eigenlijk the other way around voor mij!
Ze heeft een Nokia N70 en een Nokia N95.
Aantal problemen hier bij de reviews vielen me op;
Bij verbinding met de N70 worden er geen symbooltjes over de akku/bereik van de N70 op de radio weergegeven, bij de N95 echter wèl. Zal ongetwijfeld aan de opties van de tel. liggen.
Verder veel problemen over automatisch verbinding maken. Je moet dan je telefoon(s) laten registeren op je Pioneer, anders is de verbinding steeds éénmalig!
Op blz.101/102 wordt dit duidelijk uitgelegd.
Als het kleine blauwe lampje naast de Phone-knop blijft branden ipv knipperen is er verbinding met je tel.gemaakt.
Zelf heb ik een JVC in mn auto, waarbij ik helaas niets kan instellen aan de echo, bij de Pioneer werkt die instelling perfekt. Totaal geen echo!
Kraakheldere verbinding zonder enige ruis, microfoon heb ik bovenop stuurkolom-kap geplakt.
Ook ik heb liggen stoeien met de menu-struktuur ervan, maar zit toch logisch in elkaar. Het is een plaatje en audio klinkt geweldig.
Hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

Groetjes, Peter.

MRdid 18-06-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Ik heb deze radio sinds enkele weken in mijn golf vier.
Het geluid is perfect. Heeft denk ik ook te maken met de goede standaard speakers, maar toch. Ik heb hem nog niet eens op het hardst gestest ,maar het volume kan erg hoog zonder dat er enige vervorming optreedt. Er zijn uiteraard grenzen, maar ik heb wel eens anders meegemaakt. Dit zegt mijninziens ook iets over de geluidskwaliteit van de radio zelf. Radioontvangst is ook perfect. Bij mijn voorgaande radio viel de zender op bepaalde plaatsen weg door geluidswallen. In het oosten heb je ook vaak het probleem dat een zender wordt overschaduwd door een duitse zender. Bij deze heb ik daar geen problemen meer mee.

De stap van een Kenwood ( zonder toeters en bellen) naar deze uitgebreide radio als deze pioneer is even wennen.In het begin lijkt het menu te ingewikkeld in elkaar te steken Na een tijdje zie je de logica van de bediening via de grote knop. Het is natuurlijk niet logisch om voor bijna elke functie een apart knopje te maken. Voor het bellen gebruik ik een Nokia 3110 classic. Verbinding maken was erg makkelijk. Het overzetten van het telefoonboek lukte niet in zijn geheel. Het beste is om de contacten d.m.v. een visitekaartje vanuit de telefoon door te sturen. Dit werkt perfect. Hierdoor kun je ook zelf de keuze maken welke contacten je wil opnemen in het geheugen van de radio. De verstaanbaarheid is heel goed. Men kan mij goed verstaan. Ook ik kan de andere zijde goed verstaan. Het volume hoeft niet erg hoog gezet te worden de andere zijde te verstaan. Het gebruik van de nummers van de voorkeuzezenders als sneltoetsen voor het bellen werk ook goed. Handig is ook de voicedial. Als deze functie op je telefoon zit, hoef je alleen de naam te noemen. Dit kan door de toets BAND/ESC ingedrukt te houden tot VOICE DIAL ON verschijnt . Roep vervolgens de naam. Het nummer wordt gebeld.

Het inklikken van het frontje met de pinnentjes is even wennen. Bij radio's waarbij de gleuf voor de cd in het frontje zit ,gaat dit uiteraard makkelijker. De kleur van de displayverlichting is heel mooi aan te passen naar de kleur van de overige dashboardverlichting.

Kortom ben ik zeer tevreden met deze radio.

Roberto 156 18-05-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Het lijkt dat ik een oplossing heb gevonden voor de verbindigs problemen met Nokia telefoons van de N-serie. Ik kreeg mijn N-95 ook niet meer automatisch verbonden met de Pioneer P65BT na een firmware update en baal hier ontzettend van. Ik ging dus naar een andere Pioneer kijken, nl. de P600BT en maakte verbinding met mijn telefoon vanuit de radio.
Toen ik later in mijn auto stapte maakte mijn radio automatisch verbinding tot mijn verbazing! Ik heb het nog vele malen opnieuw geprobeerd en telkens lukte het en bleef de verbinding in stand! Hoe het kan weet ik niet, maar als dit blijvend is ben ik zeer blij!!!!

Rintz 14-04-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Erg mooi toestel, bijzonder goed geluid en veel mogelijkheden omdat nog beter the maken.
Alleen bijzonder jammer dat de N versies van Nokia met software hoger dan versie 3 er niet mee kan communiceren. Zowel Nokia als Pioneer blijven de zwarte piet naar elkaar toeschuiven, waardoor de consument zit met 2 mooie apparaten die niet met elkaar communiceren. dus ja of de Nokia eruit of de Pioneer. Moeilijk

Hopelijk komt 1 van beide snel met een oplossing. Mocht je problemen hebben met je Nokia N serie graag melden aan pioneer zodat er wat druk op komt te staan. Ik kan me niet voorstelen dat ik de enige ben daar de N Serie van Nokia toch lekker loopt.

Jan Andries 26-03-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Ik heb de P65BT nu een aantal maanden en ben erg tevreden over de werking, de mogelijkheden en de kwaliteit van het apparaat. Het instellen van de hu is een kwestie van gewenning. Mensen die vaker een Pioneer hu hebben gehad, zullen het menu en de opties snel kunnen vinden. De handleiding is duidelijk en bied prima ondersteuning bij het instellen en het bedienen. De kwaliteit van het geluid is net zoals bij elke Pioneer hu dik in orde. De display verlichting is duidelijk. De verlichting kan in verschillende kleuren ingestelt worden en op die manier kan het afgestemt worden op de verlichting van je dashboard. Dan de carkit. Ik gebruik op dit moment een Nokia N70. In het begin had ik wat problemen met de carkit functie. De verbinding tussen hu en tel was snel gelegd, alleen was ik regelmatig niet te verstaan. Een reset van de hu en het verwijderen van alle bluetooth pairs in de tel bleek hiervoor de oplossing te zijn. Het kopiëren van het telefoonboek is met de Nokia N70 erg makkelijk. Binnen een aantal minuten is het complete telefoonboek over te zetten. Het bellen en gebelt worden gaat nu zonder problemen. Ook de geluidskwaliteit van het bellen is dik in orde. Geen ruis en zelfs met veel wind en hogere snelheden is het geluid erg goed te noemen! Al met al ben ik zeer tevreden over de P65BT. Voor iedereen die een goede hu zoekt met betrouwbare carkit functie, is de P65BT een absolute aanrader!!

ricardo pioneer 24-02-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Ik heb deze radio nu een aantal weken in bezit. Ik ben zeer tevreden over het geluid.
Ik gebruik deze radio met mijn nokia n73. werkt perfect
microfoontje netjes weggewerkt, ik moet alleen wel hard praten om verstaanbaar te zijn, is het volume te veranderen?

Ik heb een mp3 speler aan de aux-ingang aangesloten en het geluid klinkt super.

Alleen lukt met mij niet om via bluetooth muziek af te spelen. hij wil geen verbinding maken dan. Hbij maakt wel verbinding als carkit mr niet als audio speler.
Een vriend van mij kan met zijn samsung wel muziek afspelen op mijn radio, zelfs als ik ook verbonden ben als telefoon.

Ik ben zeer tevreden over mijn radio, geen problemen gehad. gr Ricardo

Scarabee 16-01-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

ik heb de pioneer DEH-P65BT nu een paar dagen in mijn bezit. aansluiten is goed te doen, al moest ik wel een kabel erbij kopen om mijn originele stuurbediening van mijn Opel Vectra te kunnen blijven gebruiken.
Deze kabel koste me 79 euries. net echt goedkoop dus.
voor de bediening moet je wel even tijd nemen omdat er zoveel mogelijkheden op zitten.
Dus boekje op schoot en spelen maar.

pr0kilzs 18-06-2014

hallo,

wat voor kabel heb moest je er bij kopen en waar kan je die kopen?

gr,
ricardo

pr0kilzs 18-06-2014

welke kabel moest je er bij kopen en waar heb je die gekocht?

gr, ricardo

barry btl 14-01-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

3 dagen in bezit, en vind het echt een super ding.
handfree bellen overtreft al mijn verwachtingen.
kwaliteit van de versterker is ook veel beter dan mijn
vorige pioneer.
enige minpunt vind ik de handleiding en dan vooral
over de bt instelling en adresboek instellen.

Ronnan 01-12-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Perfecte radio, Inbouw en instellen gaan zeer gemakkelijk, Bij mij zat er al een microfoon in de auto, van een siemens carkit, en deze doet het op deze radio ook goed.

Handsfree gaat prima, met automatisch pairen geen problemen. (telefoon is een backberry)

EK38 23-11-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Uitstekende radio voor een goede prijs. Inbouw en instellen gaan zeer gemakkelijk (Al heb ik ervaring met Pioneer waardoor de knoppologie al bekend is).
Goed geluid en uitstekende handsfree functionaliteit.

Deeske 19-09-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Sinds gister de radio in bezit en in vergelijking met mijn oude radio echt een geweldig apparaat.

Het was even zoeken welke instellingen en hoe mijn telefoon goed te koppelen, maar daana werkte alles als een zonnetje.

Het is ook even zoeken hoe het menu werkt, maar zodra je dat door heb dan vind je alles gemakkelijk terug.

Het enige wat ik me nu afvraag is of er ook een optie op zit om b.v. te speeddialen. Kan het ook nergens vinden.

Al met al toch een geweldige radio voor een goede prijs.

Dunnaaz 03-09-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Goed toestel met veel mogelijkheden, bluetooth gedeelte werkt goed i.c.m. Nokia 6111. Wel alle nummers 1 voor 1 naar radio moeten sturen in de vorm van visitekaartje maar dat komt door telefoon, deze verstuurd niet zijn telefoonboek in 1 keer.
Ook ideaal is 't instellen van de kleur van scherm en knoppen apart zodat je met dashboardverl. kunt combineren
Uiteindelijke conclusie is voor mij zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Vossekop 10-08-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Prima radio. Geluid snel ingesteld met custom EQ.
De mogelijkheden zijn net voldoende. (Teveel maakt het niet altijd beter).
Verbinding met SE Z600 ging zonder problemen.
Klein puntje van kritiek, de ventilator maakt iets teveel geluid. Iemand dezelfde ervaringen?

marcel45 09-08-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

radio werkt uitstekend.Ipod aangesloten via aux ingang.Telefoon(nokia6310I) doet het goed via bluethoot

Niki1978 15-07-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Na een tijdje te hebben getwijfeld tussen deze radio en de sony bt2500 toch voor deze gegaan vanwege de 2 preouts waardoor de subwoofer makkelijk kan worden aangesloten.
Vandaag in een klein half uurtje ingebouwd.
Mp3 cd word in paar seconden gelezen (was met onze medion van 4 jaar oud een kwestie van minuten) en de geluidskwaliteit is super.
Telefoon ook gelijk geprobeerd en ook al staat onze W710i niet in de bluetooth lijst het werkt als een speer.
Nog niet geprobeerd audio te streamen (AD2P) omdat we de telefoon ook pas 1 dag hebben. Maar dan zal ik een update plaatsen.
Erg blij met de aankoop.

JSL 29-06-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Heb deze autoradio 3 weken geleden aangeschaft.

Ben zeer tevreden over de geluidskwaliteit. Tal van instelmogelijk heden om het geluid af te stemmen op jouw eigen smaak.

Ook het geluid van de telefoon (nokia 6021) i.c.m. de autoradio is goed. Echter het instellen van het geheel nam nogal wat tijd in beslag. Het connecten van de telefoon ging nog wel maar om vervolgens bv het telefoonboek over te zetten.
Het blijkt dat je de autoradio in transfermode moet zetten en dan vanuit je telefoon een v-card overkunt zenden naar de radio. Letop: als je in transfer mode staat wordt eerst de verbinding met je telefoon verbroken. Vervolgens verzend je de v-card via bluetooth. De telefoon gaat dan zelf de radio zoeken en dit moet je vervolgens bevestigen. Als je het eenmaal door hebt kan een kind de was doen maar ik werd op het verkeerde been gezet omdat eerst de verbinding verbroken werd. Dit alles vond ik nogal onduidelijk in de handleiding staan.

Wat bereft overige mogelijkheden, deze zij legio. Een CD wisselaar, dvd-speler en dergelijke zijn via de achterzijde te koppelen. Tevens is er dan ook nog een Auxilari aansluiting (achter) om bv een mp3 speler aan te sluiten (bediening via mp3 speler volgens mij)

Door de grote bedieningsknop zijn de basisfuncties zeer makkelijk te bedienen. Tevens bepaalt deze knop een groot deel van zijn vormgeving

Het is een mooie, functionele en goede autoradio. Om alle mogelijkheden te leren zit je echter wel een aantal uren met de handleiding in de auto.

Banzai 11-06-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Mooie radio, goed geluid.

Met het Bluetooth gedeelte heb ik wel een tijdje zitten stoeien, maar ik heb het nu aan de gang op mijn Samsung E770 (staat niet in de lijst van ondersteunde telefoons genoemd maar werkt dus wel).
Een probleempje met deze radio, waar ik wel een workaround voor gevonden heb:

Als ik de auto start met het frontje er nog op, dan wordt mijn telefoon niet gevonden.
Vroeger deed ik dan de installatie opnieuw en kreeg ik een error in de radio... na een bluetooth reset werkte alles dan weer en kon ik mijn telefoonboek opnieuw importeren.
Wel irritant als dat iedere dag moet.

Nu heb ik het volgende gevonden:
Als de telefoon niet gevonden wordt terwijl de radio aanstaat, dan haal ik het frontje even los en klik het opnieuw erin... dan wordt schijnbaar de BT module opnieuw gestart ofzo... mijn telefoon wordt dan ineens wel gevonden.
Blijkbaar moet je het frontje er dus pas opzetten als de radio aan staat (motor gestart)... misschien een tip voor andere mensen die dit probleem hebben.

Dennis Hoogveld 09-06-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Ik vind het een mooi toestel met veel gebruiks- en uitbreidings mogelijkheden.

Ik vind de gebruiksaanwijzing en menu struktuur wat minder.

Ik krijg mijn MDA Vario wel gekoppelt maar mijn contactpersonen worden niet gesynchroniseerd.

Nou had ik al gelezen dat je de radio op ontvangen van contactpersonen moet zetten en dan van uit de telefoon moet verzenden.

Maar ik kan niet in mijn telefoon vinden waar dat moet..
Gr.

Dennis

Mr HugoBoss 21-04-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-P65BT

Gisteren kreeg ik de DEH-P65BT binnen, meteen ingebouwd en uitvoerig getest.

De kleuren van het display en onafhankelijk de knoppen ook, dus past nu prachtig bij de display-kleuren van mijn Volkswagen Golf IV.

Instellingen van audio zijn me nu al iets duidelijker, maar er zijn zeer veel verschillende instellingen. Kon in het boekje nergens vinden wat de bedoeling van de BMX-instelling is, maar het schijnt te maken te hebben met compressie-geluid (bv. MP3) en de optimalisatie ervan. Heb het zelf uitstaan, ook al was de eerste CD die ik afspeelde meteen een MP3-CD.

Het bleutooth-gedeelte werkt fantastisch. Mijn HTC MTeoR werd meteen gevonden, gekoppeld, en het audio-profiel werkt ook goed. Via BT Audio kan ik muziek afspelen op mijn MTeoR, geluid gaat dan over de boxen.

Zo ook de TomTom Windows Mobile (5.2), de stem wordt via BT Audio over de boxen weergegeven, alleen jammer dat ik dan geen muziek kan luisteren.

De indicatoren van zowel netwerk- als batterijstatus worden echter niet weergegeven, beetje jammer. Ga nog uitzoeken (daar is het tenslotte weekend voor!) hoe ik dat aan de praat kan krijgen.